Energi kicken!!

Heej!

Idag har jag spelat en fotbolls cup som heter Energi kicken. Det var inte min klass som var med utan det var en klass på min skola som var för få killar och tjejer så då fick ; jag, Ida , Oskar och Karolina från min klass vara med och spela :) Jag vet inte hur många matcher vi vann men vi hade tre matcher och jag tror vi vann alla (?). Jag gjorde ialf ett mål.Min bästa kompis Annie gick vidare till silver final (hon går inte på samma skola som jag) men jag vet inte om vi gick vidare för dom har inte sagt nått om det :S

Denna veckans (v.18) ''roliga'' schema:

Måndag: Fotbolls cup
Tisdag:
Gympa, fotboll
Onsdag: Gympa
Torsdag: Friidrotts dag, fotbolls match
Fredag:
Kanske fotbolls cup final
Lördag: Köpa kläder med mamma
Söndag: Fotbolls träning


Det under struckna betyder att det inte är i skolan utan på fritiden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0