Fattar ingenting

Hejsan!

Just nu sitter jag och försöker ladda upp en header men jag fattar f*n ingenting. Jag är inne på designadinblogg.se och kollar på ett video klipp och gör precis som dom säger att man ska göra men det funkar inte. *suck* ALLTSÅ JAG FATTAR INGENTING!!!!!!Jag har gjort en header men det funkar inte!!!!Ahh..., vad jag blir trött på det här, jag har försökt i typ 4 månader, tillochmed på min ''gamla'' blogg men det funkar inte och nästan alla jag känner som har en blogg har en jätte fin header så kmr jag där med fula headern från det temat jag har. Ahhhhh.. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har en blogg nu, den heter thenameisidah.blogg.se!!!

2010-05-26 @ 16:56:06
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0