Frågestund!!

Hej!

Vet att jag inte har bloggat på ganska länge men jag har haft sååååååå mkt annat för mig :) sorry
Men jag tänkte ha en fråge stund eftersom denna bloggen är ganska ny:D
Vet ni vad jag gjorde idag...?
Joo...Jag badade i Sisjön, det var jääääätte kallt, jag var där men Caroline, Elin, Josefine, My, Emilia och Julia :D
Men just nu är jag bara skitnervös, inne på bloggen och lyssnar på min typ favvo låt: I want to be a Billonarie med Travis Mccoy:D Den äääääger!!
Om ni undrar vrf jag är skitnervös så är det för att jag har utvecklings samtal imorrn men jag har bara skött mig men jag är ändå jätte nervös *bit bit*




Hejdå
Puss&kram


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0